تامین مواد اولیه از واجبات صنعت فولاد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین جلسه دوره‌ای شورای مدیران در مجتمع صنعتی چادرملو پس از گزارش مدیر مجتمع در خصوص وضعیت تولید و فروش شرکت و درخواست برای رفع برخی موانع توسعه تولید،اذعان داشت که: اگر بدنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.

وی با گلایه از برخی تصمیم گیرندگان و دیوان سالاری موجود که موجب جلوگیری از بهره برداری ذخایر شناسایی شده گردیده اند هشدار دارد چنانچه هر چه سریعتر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود بسیاری از واحد‌های فعلی فولاد سازی کشور در خطر تعطیلی و یا کاهش تولید قرار می گیرند.

وی هم چنان تاکید داشت که: برای ما تولیدکنندگان، مسئولان و متولیان کشور تکلیف آن است تا با اتخاذ تدابیر اثربخش در تحقق توسعه همه جانبه کشور تلاش کنیم. چرا که جایگزین کردن معادن بجای نفت با شعار محقق نمی‌شود و  نیاز به عزم و اراده‌ای قوی، مدیران جسور و کارآمد دارد. مدیرعامل چادرملو در ادامه افزود که: امروز فولاد کالایی ارزشمند در جهان است و مشخص نیست همین روند تا چند سال آینده وجود داشته باشد. بنابراین تا فرصت باقی است باید بهترین بهره برداری را از این صنعت نمود. 

البته توجه به تامین مواد اولیه از اهم واجبات در صنعتی چون فولاد می باشد که اغلب با بی توجهی مسئولان و مدیران فعال در این حوزه مواجه می گردد. که تداوم این غفلت ها از بازار آهن و فولاد می تواند مانع های بسیار بزرگی بر سر راه اقتصاد کشور ایجاد نماید. گره های ایجاد شده در مسیر فعالیت های اقتصادی کشور می تواند عرصه را برای زندگی جمع کثیری از فعالان این حوزه ایجاد نماید از این رو می طلبد تا تمام عوامل کشور دست در دست هم برای حل مشکلات این صنعت بزرگ اقدام نمایند.

 





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: